جرارد: دو بار شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم؛ مسلماً رونالدو بهترین است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جرارد: دو بار شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم؛ مسلماً رونالدو بهترین است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جرارد: دو بار شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم؛ مسلماً رونالدو بهترین است

طرفداری- استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بعد از پیروزی مقابل کوئینز پارک رنجرز، شما گفتید که نمی توان مقابل رئال مادرید هم اینگونه بازی کرد - هم تیمی های شما چگونه به این اظهارات واکنش نشان دادند؟

گروه این اظهارات را پذیرفت. ما از کیفیت رئال مادرید آگاه هستیم. ما باید در بهترین فرم خود باشیم و 100% توانمان را به کار گیریم تا از نتیجه گیری مطمئن شویم. می دانیم که می توانیم بهتر از یکشنبه شب بازی کنیم و سعی خواهیم کرد تا این کار را بکنیم.

در سال 2009 شما دو گل به ثمر رساندید تا لیورپول در آنفیلد رئال مادرید را 4-0 شکست دهد. آیا باید چنین شب هایی در آنفیلد بیشتر باشد؟

رقابت های چمپیونزلیگ برای ما بسیار مهم است. همه ما به خوبی می دانیم که آن شب خیلی خوب بازی کردیم. آن یک بعد از ظهر فوق العاده بود [در 2009] و یک عملکرد تیمی شگفت آور و ما اکنون به دنبال سطحی مشابه هستیم. شب هایی مثل آن تا ابد با شما می مانند. وقتی تیمی مثل رئال مادرید به شهر شما می آید و چنان نتیجه ای کسب می کنید، خاطرات فوق العاده ای ایجاد می شود.

در پیروزی سال 2009 چه چیزهایی کلیدی بودند؟

با نگاه به گذشته، دلیل آنکه ما به عنوان تیم برتر از میدان خارج شدیم، جدیت ما هنگام در اختیار داشتن و نداشتن توپ بود، پرس کردن از جلو و داشتن استعداد فوق العاده ای چون فرناندو تورس که آنها را وادار به اشتباه می کرد. من نمی توانم تاکتیک های فردا را لو بدهم اما با تمام احترامی که برای تیم سال 2009 قائل هستم، باید بگویم که رئال مادرید خیلی پیشرفت کرده است و ما احترام بسیار زیادی برای رئال مادرید کنونی قائل هستیم. اگر می خواهیم آنها را شکست دهیم، باید 100 درصد توان خود را به کار گیریم.

مادرید زمانی که پنج سال قبل به آنفیلد آمد، مورد آزار قرار گرفت. آیا فکر می کنید که امسال بدون ترس به اینجا آمده باشند؟

رئال مادرید با اعتماد به نفسی بیشتر از هر زمان دیگر به اینجا خواهد آمد و آنها نگران حریفشان نیستند. باید به عنوان یک چالش به این دیدار نگاه کرد. این یک فاز دیگر برای تیم می باشد و مدت زیادی است که چنین دیدارهایی را برگزار نکرده ایم.

نظر شما در مورد روند پیشرفت کریستیانو رونالدو چیست؟

زمانی که رونالدو برای منچستر یونایتد بازی می کرد، نشانه هایی وجود داشت که او یک بازیکن کلاس جهانی است. آمار و ارقامی که او آنجا به جا گذاشت بسیار خوب بودند اما پس از آن او وارد سطح دیگری شد. او سال به سال پیشرفت کرده است. فکر می کنم در حال حاضر او مسلماً بهترین بازیکن دنیاست. او یک پدیده فوتبالی است. هرچند، اگر تنها روی او متمرکز شویم، بی احترامی است. ترجیح می دهم که روی کار خود و هم تیمی هایم تمرکز کنم.

شما در چند موقعیت، یکی از منتقدان تیم فصل جدید بوده اید. آیا بیشتر این انتقادات به خاطر کاپیتانی شماست؟

این تنها به خاطر هم تیمی هایم نیست، بلکه برای خودم نیز صدق می کند. مهم است که گاهی اوقات به طور صادقانه صحبت کنیم. ما در این فصل بالا و پائین هایی داشته ایم. این مانند یک لکنت شده است. می توانیم با اشاره به خرید های جدید و بازیکنانی که جدا شده اند، این موضوع را توجیه کنیم. ما بازیکنی پدیده مانند لوئیز سوارز را از دست داده ایم و دنیل استوریج نیز برای حضور در میدان دچار مشکل شده است اما من مطمئنم که به سطح فصل گذشته بازخواهیم گشت. زیاد طول نخواهد کشید.

شما در گذشته چندین بار مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بودید. آیا دوست داشتید که برای آنها بازی کنید؟

وقتی باشگاهی مثل رئال مادرید به شما علاقه داشته باشد، وسوسه کننده است. من در طول زندگی حرفه ای چندین بار فرصت انتقال به رئال مادرید را داشته ام اما به خاطر احساسی که برای باشگاه شهرم داشتم، مقابل این وسوسه مقاومت کردم. ممکن است به خاطر اینکه خودم را به چالش جدیدی نکشیدم و کشوری دیگر را تجربه نکردم، احساس پشیمانی کنم اما اگر لیورپول را ترک می کردم، احساس پشیمانی ام بزرگتر می شد. من یکی از تحسین کنندگان بزرگ رئال مادرید هستم اما برای من لیورپول باشگاه شماره 1. است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.